.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکس/ ماشین عروس مجتبی جباری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1392
آره دیگه بیت المال یعنی همین...
نا شناس 27 دي 1392
در دولت های رانتی بر خلاف اقتصاد تولیدی ،ثروت در نتیجه کاروتلاش وکوشش نیست بلکه در نتیجه شانس ، تصادف ،روابط خانوادگی و00000می باشد .بدون شرح !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جانباز 28 دي 1392
استاد رمداني سلام. (يقيناً اين متن در سايت بارگذاري نمي‌شود ولي از كارشناسان محترم خواهش دارم متن چاپ شده را به استاد رمداني برسانيد) استاد واقعاً خودتان اين خبر را ببينيد چه نظري داريد؟ در دنياي امروزي اين همه خبرهاي خوب در انواع خبر رساني و تحليل چرا شما كه تخصص در علم كامپيوتر داريد و صد ها دانشجو را در اين رشته تر بيت و پرورش داديد به اين گونه هجويات كه جز روحيه رفاه طلبي و زياده خواهي عده‌اي در اين مملكت است را چرا نشر مي دهيد. استاد در ذهن من با بعضي از خبرهاي اين جوري در سايت تحليلي و خبري شمال نيوز امتياز منفي مي خورد انشالله در جلسات تذكر به همكارانتان بدهيد تا سايت شما مثل بعضي‌ها جو زده فوتباليست‌هاي الكي و بي مصرف و پول به چاپ اين مملكت نشوند.
احمد ذاتی 29 دي 1392
متاسفانه صدا و سیمای ایران بدون توجه به وضع واقعی زندگی مردم همیشه این ورزشکاران را الگو قرار داده است و اینها اکثرا دارای سرمایه بینهایت هستند که هیچ نقطه اشتراکی با جامعه ما ندارن. بهتر بود الگوهای صدا و سیما و مسئولین زحمت کشان جامعه کارگری علمی و ...باشد. خدا از بداموزیهای غیر کارشناسانه این رسانه ملی نگذرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.